onsdag 25. januar 2012

Kurs på Gjøvik

Føler at det begynner å bli alvor i studiet nå. Eksamen er et ord som ligger og lurer i buskene, litt skummelt etter 11 år i arbeidslivet. Jeg må gå inn i meg selv og tenke at jeg vet at jeg kan når det er noe jeg synes er interesant, og det synes jeg i aller høyeste grad at dette er!
Jeg må indrømme at jeg ikke har lest ut alle bøkene, det er en litt uoverkommelig følelse mellom jobb, 3 unger, gubbe, klesvask, gasse vasse...neida spøk til side, dette blir gøy og jeg kommer til å få masse inspirasjon,det har jeg jo fått allerede. Jeg er KLAR!

1 kommentar:

  1. Du da, Gåse-Våse...;), er det noen som kan behandle de små og store barna med respekt og med stor faglig dyktighet - er det deg! Du er KLAR, skriver du, og da får du det til! Sees i morgen på kurs/skole - gleder meg!
    Mvh Elisabeth

    SvarSlett